İlimizi bu yıl Bölgesel Amatör ligde temsil edecek olan Patnos Spor hazırlık maçında göz doldurdu.
Patnos Spor deplasmanda oynadığı hazırlık maçında Tatvan Gençlerbirliğini 5-1 mağlup etti.
Maç sonrası açıklama yapan Kulüp başkanı şampiyonluk hedefi ile yola çıktıklarını ifade etti.
Patnos Spor Kulüp Başkanı Çetin Tezcan "bu sezon bal liginde Patnos Spor rüzgarı esecek bu şehrin çocukları ellerinden geleni yapıyorlar ve yapacaklar ilk maçımız deplasmanda olacak ama 2. Haftada taraftarımızın önünde tam adıyla futbol şöleni sergilenecektir taraftarımızdan ricamız tribünde yerlerini almaları diğer bir konu ise başta Patnos'un önde gelen isimlerinden Esnaflarından taraftar kart ve aksesuarlar alıp takımımıza destek olmalarıdır hep birlikte el ele verip şampiyonluk şarkısını söyleyeceğiz İnşallah, dedi





